PRIVATLIVSPOLITIK

Sidst opdateret: Juni 2024 

Vi respekterer dit privatliv og forpligter os til at beskytte dine oplysninger. Denne privatlivspolitik skitserer rammerne for, hvordan vi indsamler, bruger, offentliggør og beskytter dine persondata, når du interagerer med hjemmesider, apps og tjenester, som gøres tilgængelige inden for vores portefølje af hoteller. Vores portefølje omfatter de hoteller, som er ejet, under ledelse af eller franchiseret under varemærkenavne som Anantara, Avani, Elewana, Oaks, NH Hotels, NH Collection, nhow og Tivoli (“varemærker”). Vi opfordrer dig til at læse denne erklæring omhyggeligt igennem, så du forstår, hvordan vi opererer i forhold til dine persondata.

Varemærkerne drives samlet af Minor Hotel Group Limited, Minor Hotels Europa & Americas, S.A. samt Oaks Hotels & Resorts Limited, og når vi således henviser til “vi”, “os” eller “vores” i nærværende privatlivspolitik, henviser vi til den pågældende enhed i vores koncern, som har ansvaret for behandlingen af dine personlige oplysninger.

1. Dataansvarlige

Formålet med og midlerne til behandlingen af persondata, som er fremlagt i nærværende privatlivspolitik, er fastlagt i fællesskab mellem:

 

Navn: Minor Hotels Europe & Americas, S.A. (“MINOR HOTELS EUROPE & AMERICAS“). Navn: Minor Hotel Group Limited (“MINOR HOTELS“). Navn: Oaks Hotels and Resorts Limited (“OAKS HOTELS”).
Skatteregistreringsnummer: A-28027944 Skatteregistreringsnummer: 100372000223 Skatteregistreringsnummer: ACN: 113 972 366 ABN: 70 113 972 366
Adresse: C/Santa Engracia 120, 7ª, 28003, Madrid, Spanien. Adresse: 88 The Parq Building, 12th Fl., Ratchadaphisek Road, Klongtoey Subdistrict, Klongtoey District, Bangkok Metropolis 10110, Thailand. Adresse: Post: PO Box 473, Cotton Tree, QLD 4558, Australien
Databeskyttelsesrådgiver: Du kan kontakte os via følgende kommunikationskanaler, idet du skal rette henvendelse til databeskyttelsesrådgiveren:

E-mailadresse dpo@nh-hotels.com

Adresse: Headquarters of C/Santa Engracia 120, 7ª, 28003, Madrid

Databeskyttelsesrådgiver: Du kan kontakte os via følgende kommunikationskanaler, idet du skal rette henvendelse til databeskyttelsesrådgiveren:

E-mailadresse privacy.corporate@minor.com

Adresse: 88 The Parq Building, 12th Fl., Ratchadaphisek Road, Klongtoey Subdistrict, Klongtoey District, Bangkok Metropolis 10110, Thailand.

Databeskyttelsesrådgiver: Du kan kontakte os via følgende kommunikationskanaler, idet du skal rette henvendelse til databeskyttelsesrådgiveren:

E-mailadresse: Privacy.corporate@minorhotels.com.au; eller

Post: PO Box 473, Cotton Tree, QLD 4558, Australien

 

2. Information og samtykke

Ved accept af denne fortrolighedspolitik afgiver du dit frivillige, informerede, specifikke og utvetydige samtykke til behandling af de personlige oplysninger, som afgives via dette websted (herefter kaldet “webstedet“) for at blive behandlet af MINOR HOTELS EUROPE & AMERICAS og OAKS HOTELS, som værende fælles dataansvarlige.

Brugeren bedes venligst omhyggeligt læse denne privatlivspolitik, som er udarbejdet på en klar og enkel måde for at lette forståelsen, og frit og frivilligt afgøre, om denne ønsker at levere sine personlige oplysninger.

3. Omfanget af privatlivspolitikken

Nærværende privatlivspolitik gælder de personlige oplysninger, som vi indsamler gennem følgende:

  • Online-tjenester: Websteder, som er ejet eller kontrolleret af enhver af os, internet- og mobilapplikationer, sociale mediesider, HTML-formatterede e-mailmeddelelser, wi-fi-forbindelser og andre digitale kanaler; og
  • Offline-interaktioner: Når du besøger eller opholder dig som gæst på en af vores ejendomme, deltager i arrangementer og aktiviteter, som vi er værter for, kontakter vores callcenter eller andre offline-interaktioner.

Samlet set henviser vi til ovenstående som vores “tjenester.”

Under udførelse af vores forpligtelser overholder vi samtlige love og regler i forhold til databeskyttelselovene, som er gældende i de jurisdiktioner, hvor vi driver forretning. For så vidt specifikke jurisdiktioner:

Denne privatlivspolitik gælder ikke de personlige oplysninger, som vi indsamler om vores medarbejdere, forretningspartnere og andet personale, som har en arbejdsrelation med os, eller de personlige oplysninger, som vi indsamler om jobansøgere og kandidater. Vi kan også indsamle, generere, benytte og offentliggøre aggregerede, anonyme og andre ikke identificerbare data, som har forbindelse til vores tjenester, som ikke drejer sig om personlige oplysninger, som er underlagt nærværende privatlivspolitik.

4. Hvordan vi indsamler dine persondata

Vi benytter forskellige indsamlingsmetoder:

Direkte interaktioner: Du kan give os dine personlige oplysninger ved at udfylde formularer eller ved at kommunikere med os via brev, telefon, e-mail eller andet. Det omfatter de personlige oplysninger, du opgiver online, når du bestiller indlogering, tilmelder dig et nyhedsbrev eller deltager i en undersøgelse, konkurrence eller et kampagnetilbud. Vi indsamler persondata offline, når du besøger en af vores ejendomme eller benytter vores tjenester i form af for eksempel restauranter, børnepasningsservicer og spa-bade.

De oplysninger, som kræves angivet i formularerne på webstedet, er obligatoriske (medmindre andet oplyses ud for det pågældende felt) for at kunne levere tjenesterne eller efterkomme din anmodning. Hvis du ikke ønsker at oplyse personlig information, så kan vi ikke efterkomme din anmodning, men du kan fortsat se indholdet på webstedet.

Automatiserede teknologier eller interaktioner: Hvis du interagerer med vores websteder, apps eller andre sider, indsamler vi automatisk tekniske data om dit udstyr, dine browsing-handlinger og -mønstre. Den information, vi eventuelt indsamler via automatiserede midler, omfatter, men er ikke begrænset til følgende:

  • Information om de apparater, du benytter, når du tilgår vores websteder (IP-adresser, MAC-adresser, apparat, browser og type af operativsystem);
  • Sider og URL´er, som henviser de besøgende til vores steder, ligeledes sider og URL´er , som de besøgende lander på, når de forlader vores websteder;
  • Information om dine besøg (dato og tidspunkt) og de handlinger, der foretages på vores websteder (som for eksempel hvilke sider, der besøges, navigationsmønstre på stedet eller applikationsaktivitet);
  • En generel geografisk placering (som for eksempel land og by), hvorfra en gæst tilgår vores websteder; og
  • Søgeord, som gæsterne bruger til at finde frem til vores websteder.

Vi indsamler disse persondata ved hjælp af cookies, web bugs samt andre lignende teknologier.

Sikkerhedssystemer: Når du besøger vores hoteller, kan der blive indsamlet oplysninger om dig via intern tv-overvågning, elektroniske nøglekort og andre sikkerhedssystemer hørende til hotellerne.

Offentligt tilgængelige kilder eller tredjepartskilder: Vi modtager persondata om dig fra flere forskellige tredjeparter og offentlige kilder, herunder forretningspartnere, franchisetagere og hoteller under vores ledelse, rejsebureauer og forsyningsvirksomheder.

5. Formålet med vores indsamling af data

Vi benytter persondata til at levere tjenesterne til dig, udvikle nye produkter og tjenester med og beskytte vores gæsters, teammedlemmers og ejendommes sikkerhed.

Persondata, som leveres via webstedet, behandles af os og anvendes til følgende formål:

Booking-processen: Til udfyldning og forvaltning af booking-anmodninger, herunder enhver ændring og annullering, til foretagelse af “basket retrieval”, fremsendelse af påmindelser om afventende booking eller søgninger på webstedet, fremsendelser af bekræftelser, håndtering af betalinger eller forudbetalinger, eller henvisninger til dig til loyalitetsprogrammer, som kan benyttes til at opnå fordele. Udover de oplysninger, som opgives i forbindelse med reservationsformularen, integrerer vi bestemte data fra din gæsteprofil, som tidligere blev styret af os, for at kunne yde dig en bedre service på vores hoteller. Lovgrundlaget for en sådan behandlingsaktivitet er det kontraktforhold, der er indgået med dig.

Fremsendelse af reklame og nyhedsbreve: Hvis du har tilmeldt dig vores markedsføringsmeddelelser, sender vi dig kundetilpassede kampagnetilbud om vores tjenester og varemærker. Hvis du har givet os tilladelse, informerer vi dig om alle de tjenester, som tilbydes af de andre enheder i vores koncern og vores forretningspartnere. Du finder listen over disse på https://www.nh-hotels.com/loyalty. Du har mulighed for at tilmelde eller afmelde dig til enhver tid via det link, som du finder i e-mailen fra os, eller ved at kontakte os. Lovgrundlaget for den behandlingsaktivitet er dit samtykke.

Check-in online og FAST PASS: Håndtering af processen med check-in online, personalisering af vores tjenester og afgivelse af svar på forespørgsler. Lovgrundlaget for den behandlingsaktivitet er det kontraktlige forhold.

Garanti for bedste pris: Håndtering af krav eller forespørgsler, som er fremsendt via klageformularen til garantien for bedste pris: Best Rate Guarantee – Claim Form, herunder kontakt til dig for at finde en løsning på kravet eller anmodningen. Lovgrundlaget for den behandlingsaktivitet er dit samtykke.

NH PRO Blog: Håndtering af offentliggørelsen af dine kommentarer på webstedet, tilmelding eller afmelding af bloggens nyhedsbrev. Såfremt det viser sig nødvendigt, kontrol af indholdet af brugerens kommentarer, og, hvor det er relevant, at fjerne de kommentarer, hvis indhold efter de fælles dataansvarliges skøn ikke overholder de gældende regler for webstedet. Lovgrundlaget for den behandling er samtykke.

Elektroniske gavekort: Håndtering af køb og indløsning af elektroniske gavekort, herunder kommunikation mellem parterne og betalingsprocessen. Lovgrundlaget for denne behandlingsaktivitet er kontraktforholdet med dig.

Brugergenereret indhold (UGC) på de sociale medieplatforme: Vis UGC på vores websteder i reklameøjemed. Lovgrundlaget for den behandlingsaktivitet er dit samtykke.

Login til sociale platforme: Hvis du registrerer eller indskriver dig på vores websteder ved hjælp af din Facebook-konto, Apple ID, Google- eller en anden tredjeparts-konto, giver du en sådan tredjepartsserviceleverandør tilladelse til at dele dine personlige oplysninger fra omtalte konti (som for eksempel dine registrerings- og profiloplysninger). Denne information varierer og kontrolleres af tredjepartsserviceleverandører eller som godkendt af dig via dine private indstillinger. Lovgrundlaget for den behandlingsaktivitet er dit samtykke.

Ny målretning af reklameindsatsen: Det kan forekomme, at vi benytter os af adfærdsbaseret annoncering via platforme som for eksempel Facebook Retargeting Ads. Dette betyder, at man gør brug af cookies og lignende teknologier til at indsamle og geare oplysningerne om dine interaktioner med vores tjenester og andre websteder. Vi benytter disse oplysninger til at levere målrettede reklamer, som passer til dine interesser. Mulighederne for fravalg af denne målrettede reklameindsats er tilgængelige under indstillingerne til din browser, eller du kan kontakte os direkte.

Oplysninger, der gives for at registrere sig som registreret bruger på andre websteder: Gennem denne proces behandles registreringsanmodningen inden for rammerne af den af brugeren valgte modalitet. Der udføres en verificeringsproces for at fastlægge, om brugeren opfylder registreringskravene i forhold til den valgte modus. Lovgrundlaget for en sådan behandlingsaktivitet er det kontraktforhold, der er indgået med dig.

6. De oplysninger, som vi indsamler om dig

Persondata eller personlige oplysninger betyder enhver information om et individ, hvormed denne person kan identificeres. Det omfatter ikke data, hvor identiteten er blevet fjernet (“aggregeret data”).

Vi kan indsamle, bruge, gemme og overføre forskellige slags persondata om dig, som vi har inddelt på baggrund af følgende, forskellige formål:

  • Kontaktoplysninger (e-mailadresse, postadresse, land og telefonnummer);
  • Betalingsoplysninger (kortnummer, faktureringsadresse og bankkontooplysninger);
  • Demografiske oplysninger (køn, alder og foretrukket sprog);
  • Information vedrørende din reservation, dit ophold eller besøg på en ejendom (herunder den ejendom, hvor du har opholdt dig eller afdeling, som du har besøgt, dato for ankomst og afgang, og de varer og tjenester, som du har købt, interesser og præferencer);
  • Nødvendig information for at opfylde dine særlige anmodninger og/eller specifikke indlogeringer;
  • Kundepræferencer
  • Beskæftigelsesinformation (som for eksempel firmanavn, stillingsbetegnelse og arbejdskontaktinformation) for at kunne svare på anmodninger om forslag eller for at imødekomme kontraktmæssige ordninger;
  • Kopier af din korrespondance, hvis du kontakter os;
  • Feedback og svar på undersøgelser;
  • Information, som indsamles gennem brug af intern tv-overvågning, nøglekort og andre sikkerhedssystemer;
  • Information, som drejer sig om din anvendelse og interaktion med vores websteder og netværk; og
  • Information, som kræves udleveret af myndighederne til opfyldelse af vores lovmæssige forpligtelser.

Vi indsamler ikke følgende, særlige kategorier af persondata om dig: race eller etnicitet, religiøse eller filosofiske overbevisninger, sexliv, seksuel retning, politiske holdninger, fagforeningsmedlemskab, genetik, biometriske data og kriminelle domme og lovovertrædelser.

7. Deling af persondata

Vores mål er at yde dig den bedste kvalitet inden for hotel- restaurations- og oplevelsesbranchen og tjenester, og for at kunne gøre dette, deler vi persondata med følgende parter:

  • Vores hoteller: Vi offentliggør persondata til andre virksomheder inden for vores koncern til de formål, som er beskrevet i nærværende privatlivspolitik, og som for eksempel kan dreje sig om levering af tjenester og personalisering af vores kommunikation med dig. Vi deler dine persondata med de hoteller, hvor du indlogerer dig for at opfylde og færdiggøre din reservation. Virksomhederne, som fremgår af denne liste, omfatter enheder (link) i vores struktur, hotelejere samt franchisetager af varemærkerne.
  • Strategiske forretningspartnere: Vi offentliggør persondata og andre data til forretningspartnere, som leverer varer, tjenester og tilbud, som forbedrer din oplevelse på vores ejendomme. Datadeling giver os mulighed for at personalisere serviceydelserne og stille unikke rejseoplevelse til din rådighed. For eksempel gør denne datadeling det muligt for spa-bade, restaurant, træningscenter, reception og andre afdelinger på vores ejendomme at levere deres tjenester til dig.
  • Serviceleverandører: Vi offentliggør personlige oplysninger til tredjepartsserviceleverandører med de formål, som fremgår af nærværende privatlivspolitik. Eksempler på serviceleverandører inkluderer virksomheder, der leverer websted-hosting, dataanalyser, betalingsbehandlinger, ordreekspedition, informationsteknologi og relevant levering af infrastruktur, kundeservice, levering af e-mails og markedsføring,
  • Offentlige myndigheder og politi: Vi offentliggør persondata til offentlige myndigheder og politi efter påkrav herom eller som del af en efterforskning med henblik på at overholde lovens regler, for at forebygge bedrageri eller hvidvaskning og for at samarbejde med disse instanser om udførelsen af deres pligter.

Efterkommelse af lovbestemmelserne: Vi afslører personoplysninger til domstole og andre myndigheder, hvis vi efter bestemmelserne i loven er pålagt dette. Vi kræver af alle tredjeparter, at de beskytter dine personlige oplysninger og behandler dem i overensstemmelse med gældende lov. Vi tillader ikke vores tredjepartsserviceleverandører, at de benytter dine persondata til deres egne formål, og vi giver dem kun tilladelse til at behandle dine persondata til specifikke formål og i overensstemmelse med vores anvisninger.

8. Internationale overførsler

Som en global hotelvirksomhed kan det forekomme, at vi overfører dine persondata til flere forskellige jurisdiktioner. For så vidt som det er nødvendigt for opfyldelse af formålene, kan dine personlige oplysninger bliver overført til følgende steder:

En liste over ovenstående lande finder man her.

Når vi deler data, kan disse overføres til og blive behandlet i lande, som ikke er det land, som du bor i – som for eksempel USA eller Singapore, eller hvor vores datahostingleverandørers servere er placeret. Disse lande kan have en anden lovgivning end den, som du kender til. Når vi afslører persondata til en tredjepart i et andet land, sørger vi for, at sikkerheden er på plads, så dine personlige oplysninger forbliver beskyttet.

For personer i Den Europæiske Økonomiske Samarbejdsområde (EØS) betyder dette, at dine oplysninger kan overføres til lande uden for EØS. Når dine persondata overføres til et land uden for EØS, vil de kun blive overført til lande, som er blevet identificeret som tilbydende tilstrækkelig beskyttelse af EØS-data, eller til en tredjepart, som vi har godkendte overførselsmekanismer på plads med for at beskytte dine persondata, for eksempel ved at have indgået Europa-Kommissionens standardkontraktbestemmelser .

Når du leverer dine personlige oplysninger til os, samtykker du hermed, at vi må videregive dine personlige oplysninger til enhver modtager i et andet land til de formål, som er beskrevet i nærværende privatlivspolitik, og anerkender, at sådanne modtagere i udlandet ikke nødvendigvis er underlagt love, som kræver, at de beskytter dine personlige oplysninger på en måde, som kan sammenlignes med de sikkerhedsforanstaltninger, der er omfattet af gældende love i dit hjemland.

ved at sikre, at mindst en af følgende sikkerhedsforanstaltninger er implementeret:

  • Vi indgår en specifik kontrakt med tredjeparter, som gør det muligt at håndhæve den registreredes rettigheder i henhold til gældende regler.
  • Vi benytter dit samtykke til dataoverførsel, hvis gældende lov kræver det.

Kontakt os venligst, hvis du ønsker yderligere oplysninger om de specifikke mekanisme, som vi benytter til overførsel af dine persondata.

9. Datalagring

Vi gemmer kun dine personlige oplysninger i den tid, som skønnes for værende rimelig nødvendig med henblik på opfyldelse af de formål, som vi indsamlede oplysningerne med, herunder for at kunne opfylde ethvert lovmæssigt, forskriftsmæssigt, skattemæssigt, regnskabsmæssigt eller indberetningsmæssigt krav. Vi kan tilbageholde dine persondata i en længere periode i tilfælde af en klage, eller hvis vi har rimelig grund til at tro, at der kommer en retssag på tale om vores forhold til dig.

For at kunne fastlægge en passende lagringsperiode, ser vi på mængden, karakteren og følsomheden af de personlige oplysninger, den potentielle risiko for skade fra uautoriseret brug eller offentliggørelse af dine persondata, det formål, som vi behandler dine persondata med, og om vi kan opfylde disse formål ved hjælp af andre midler, samt gældende lovgivning, forskrifter, skatteregler, regnskabsregler og andre krav, der gør sig gældende i det pågældende land.

Vi afgør tilbageholdelsesperioden ud fra de følgende betragtninger:

  • Hvis de personlige oplysninger blev indsamlet med henblik på en kontraktuel opfyldelse, vil de blive gemt i hele den periode, som det kontraktlige forhold løber over, og når denne periode er udløbet, indtil forældelsen efter loven er sket.
  • Hvis de personlige oplysninger blev indsamlet med det formål at efterkomme forpligtelser i henhold til loven, vil de blive gemt, indtil denne forpligtelse er opfyldt.
  • Hvis der lå legitime interesser bag indsamlingen af de personlige oplysninger, vil de blive gemt, indtil disse interesser ikke længere eksisterer.
  • Hvis de personlige oplysninger blev indsamlet med dit samtykke, vil de blive gemt, indtil samtykke tilbagekaldes. Du kan til enhver tid tilbagekalde dit samtykke via det link, som fremgår af meddelelserne.

Detaljer om tilbageholdelsesperioderne for de forskellige forhold, der gør sig gældende for dine personlige oplysninger, finder man i vores datalagringserklæring, som du kan få udleveret ved at rette henvendelse til os.

10. Dine rettigheder

Du kan udøve følgende datarettigheder i henhold til databeskyttelsesloven ved at kontakte os:

  • Anmod om adgang til dine persondata
  • Anmod om rettelse af dine persondata
  • Anmeld om at få slettet dine persondata
  • Adgang til dine personlige oplysninger
  • Anmodning om begrænsning af behandlingen af dine persondata
  • Anmod om dataportabilitet
  • Ret til at tilbagekalde samtykke

Under visse omstændigheder, hvor gældende lov tillader dette, kan du også have ret til at indgive en klage over for den kompetente datatilsynsmyndighed.

Hvad vi eventueltt skal bruge af oplysninger fra dig 

Vi kan måske få brug for at bede om specifikke oplysninger fra dig til at hjælpe os med at identificere dig og for at sikre din ret til adgang til dine persondata (eller for at du kan udøve enhver af dine øvrige rettigheder). Dette er en sikkerhedsforanstaltning for at sikre, at personlige oplysninger ikke bliver offentliggjort over for nogen, som ikke har ret til at modtage disse. Vi kan også kontakte dig for at bede dig om yderligere oplysninger i forbindelse med din anmodning for således at levere et hurtigere svar.

Du skal ikke betale noget gebyr for at tilgå dine persondata (eller for at udøve nogen af dine øvrige rettigheder). Vi kan imidlertid opkræve et rimeligt administrationsgebyr, hvis din anmodning helt klart er ugrundet, repetitiv eller uforholdsmæssig. Alternativt kan vi afvise at efterkomme din anmodning under disse omstændigheder, og vi vil gøre opmærksom på årsagen til afslaget.

Tidsbegrænsning for afgivelse af svar

Vi forsøger at besvare alle legitime henvendelser inden for en måned eller inden for den anviste tidsramme i den gældende databeskyttelseslovgivning. Det kan i enkelte tilfælde tage længere tid end en måned for os at besvare, hvis din anmodning er særlig kompleks, eller hvis du har fremlagt en række anmodninger. I et sådant tilfælde vil du få meddelelse herom og blive holdt opdateret.

11. Direkte markedsføring

Med dit samtykke kan vi fremsende dig meddelelser med direkte markedsføring omhandlende vores varemærker og tjenester. Hvis du har valgt at modtage markedsføringsmeddelelser, kan vi kontakte dig via elektroniske meddelelser (e-mail, SMS eller websted), via post eller andre medier, som du oplyser os om. Du har ret til at tilbagekalde dit samtykke til enhver tid ved at kontakte os via de kontaktoplysninger, der fremgår af Kontakt os-afsnittet, eller ved at klikke på afmeldings-linket, som du finder i vores markedsføringsmeddelelser.

Vær opmærksom på, at hvis du vælger at afmelde dig modtagelse af markedsførings-e-mails, vil vi fortsætte med at sende dig transaktionsmeddelelser med for eksempel information om dine reservationer eller ophold, herunder bekræftelses- og før-ankomst-e-mails eller kontosikkerhedsopdateringer.

12. Kontakt os

Hvis du ønsker at gøre brug af nogen af de ovenstående rettigheder, bedes du venligst kontakte os på dataprotection@minor.com.

Du kan også kontakte vores databeskyttelsesrådgiver (“DPO”), som er ansvarlig for dit land eller region: Asien, Mellemøsten og Afrika

E-mailadresse: privacy.corporate@minor.com; eller

Postadresse: 88 The Parq Building, 12th Fl. Ratchadaphisek Road, Klongtoey Subdistrict,

Klongtoey District, Bangkok Metropolis 10110, Thailand

 

Europa og Amerika

E-mailadresse: dpo@nh-hotels.com; eller

Postadresse: C/Santa Engracia 120, 7ª, 28003, Madrid, Spanien.

 

Australien eller New Zealand:

E-mailadresse: Privacy.corporate@minorhotels.com.au; eller

Postadresse: PO Box 473, Cotton Tree, QLD 4558, Australien

13. Datasikkerhed

Vi har sørget for passende sikkerhedsforanstaltninger, der skal forhindre, at dine persondata går tabt ved et uheld, bliver brugt eller tilgået på en uautoriseret måde, ændret eller offentliggjort. Vi har desuden begrænset adgangen til dine personlige oplysninger til kun at omfatte de medarbejdere, agenter, leverandører og andre tredjeparter, som har et professionelt behov for at kende dem. De vil kun behandle dine persondata ud fra vores anvisninger, og de er underlagt fortrolighedspligt. Vi har fastlagt procedurer til håndtering af enhver mistanke om brud på persondata, og vi vil sætte os i forbindelse med dig og enhver gældende ansvarlig for at gøre opmærksom på overtrædelsen, når vi efter loven er pålagt dette.

14. Ansvar

Dette websted er ikke beregnet til børn, og vi indsamler med vores vidende ikke oplysninger med relation til børn.

Du bekræfter, at du har informeret enhver tredjepart, som du formidler oplysninger om, hvis du har gjort noget sådant, om de punkter, som er dækket af nærværende privatlivspolitik. Du garanterer ligeledes, at du har indhentet tilladelse fra disse til at formidle deres oplysninger til os til brug for de anviste formål.

Du er ansvarlig for enhver falsk eller unøjagtig oplysning, som du opgiver, og for direkte eller indirekte skader, som forvoldes os eller tredjeparter.

15. Ændringer af nærværende privatlivspolitik

Vi gennemgår fra tid til anden vores privatlivspolitik. Øverst på siden finder du datoen for, hvornår privatlivspolitikken sidst blev revideret, og det er ligeledes den dato, fra hvilken enhver ændring træder i kraft. Din brug af tjenesterne efter disse ændringer betyder, at du accepterer den reviderede privatlivspolitik. Hvis du ønsker at se den udgave af privatlivspolitikken, som var gældende lige før den aktuelle udgave, kan du kontakte os på dataprotection@minor.com.

Det er ligeledes af afgørende betydning, at de persondata, som vi er i besiddelse af om dig, er nøjagtige og aktuelle. Du bedes venligst holde os orienteret, hvis dine persondata skulle ændre sig under dit forhold med os.

 

 

Reservere

Check ind

Check ud

1 værelse, 2 voksne, 0 børn, 0 baby

Vælg værelser

Vælg datoer
Check ind

-

Check ud

-