Møder og Events

 

Vores hotel rummer syv møde- og eventlokaler, som kan skræddersys til f.eks. produktpræsentationer, teambuilding, receptioner og fester. Det største lokale har plads til 250 gæster, og det mindste har plads til 12 personer, og dette er i et eksklusivt board room design, med en smuk udsigt direkte til vandet.

 

Alle vores mødelokaler indeholder alt det tekniske udstyr, der er nødvendigt for et succesfuldt møde, som f.eks. skærme, projektorer og stabilt Wi-Fi.

 

Hvis du har brug for hjælp til planlægning af dit arrangement, er vores dygtige eventteam klar til at hjælpe med alle detaljer. De kan være behjælpelige med at arrangere kaffepauser, måltider og cocktails. Drejer det sig om et bryllup, hjælper de også gerne med at arrangere bands, DJ’s og opfylde andre særlige ønsker.

 

 

7 mødelokaler
250 personer
394 værelser

HOTELINFORMATION

Ankomst og afrejse

Check ind: 15.00

Check ud: 12.00

(Lazy Sundays: 17.00)

Parkering

Parkering på stedet
350 kr om dagen

Kæledyr

Hunde og katte tilladt.

Maksimumvægt: 25 kg.

Pris: DKK 265 (begrænset antal).

Førerhunde: Gratis.

KAN VI HJÆLPE?

Ring til os på
+45 352542 50

Det siger vores gæster

meninger

Reservere

Check ind

Check ud

1 værelse, 2 voksne, 0 børn, 0 baby

Vælg værelser

Vælg datoer
Check ind

-

Check ud

-